Circular Web Ampa

Benvolguts/des pares i mares,

Us informem que entre avui, dilluns 16 de novembre, i dimecres, dia 18, se us carregarà el rebut de l’AMPA corresponent a la quota del curs 2015-2016. Us recordem que la quota és de 24€ per família i any.

En cas que no tingueu els rebuts domiciliats, us recordem que no és possible fer el pagament de les quotes de l’AMPA a la secretaria de l’escola, sinó que només pot fer-se mitjançant un ingrés o transferència al nostre compte bancari a través del vostre banc. Amb aquesta finalitat, a secretaria us facilitaran les nostres dades bancàries.

Si necessiteu més informació, o si teniu qualsevol dubte, aclariment o suggeriment, us podeu posar en contacte amb nosaltres a l’adreça info@ampaescolapalcam.com.

Moltes gràcies!

AMPA Escola Pàlcam