Mercat Solidari – Marató TV3 2016

Benvolgudes famílies,

Ens plau comunicar-vos que aquest any el Mercat Solidari es celebrarà el proper 18 de Desembre a l’Escola Pàlcam (de 10 a 14h al Pati Verd).

Durant els dies 14, 15 i 16 de Desembre es recollirà tot el material/objectes que les famílies donin solidàriament (Llibres, Videojocs, Música, Pel·lícules, Material Esportiu, Joguines, Jocs de Taula, Petit Material Electrònic…). El Punt de recollida és la Biblioteca (Porta Nº 6) de 17 a 20h.

Addicionalment, durant aquests 3 dies de recollida de material, també es podran portar cotxets i cadiretes pels infants, que es donaran a Cáritas.

El dia de La Marató (18 de desembre) de 10 h a 14 h es farà un Mercat Solidari a l’Escola (Pati Verd – Porta Nº 3) i els diners recaptats es donaran a La Marató de TV3.

Vine a passar el matí al Mercat! Hi haurà tallers infantils, jocs populars, xocolatada, espectacle de màgia, inflables i activitats solidaries per tota la família!

Gràcies a tots per la vostra col·laboració.

Us hi esperem!!