info@ampaescolapalcam.com

Cursa Pàlcam

Com cada any, l´AMPA del Pàlcam, conjuntament amb el Departament d’Educació Física del Centre, ha organitzat la tradicional CURSA ATLÈTICA PÀLCAM «MEMORIAL MERCÈ PALACÍN» que enguany assolirà la seva 34a edició.

Aquest esdeveniment es celebrarà el diumenge 17 de març a partir de les 9 hores del matí, en els circuits que s’habilitaran al voltant de l’escola. Participaran tots els alumnes des de 1r d’EP fins a 2n de BATX. en les categories corresponents: prebenjamí, benjamí, aleví, infantil, cadet, júnior, antics alumnes  i open, i 35 escoles de tot barcelona, fins arribar a 3.700 participants.

I la sisena edició de la cursa solidària «Dorsal Zero», on els més petits de l’escola, els alumnes d’educació infantil i de la llar d’infants podran correr per una bona causa.

Podeu trobar tota la informació detallada a la web del Pàlcam.

30a edició Cursa Pàlcam

Cursa Dorsal Zero