info@ampaescolapalcam.com

Junta Ampa

QUI SOM I QUE FEM?

L´AMPA és una associació, sense ànim de lucre, formada per pares i mares d’alumnes de l´Escola Pàlcam.

La finalitat és la de participar activament amb l´escola , per tal de millorar en tot lo possible l’educació dels nens i aconseguir un clima de convivència en el mateix.

Som mares i pares disposats a participar. I amb la nostra participació augmentar la qualitat de l’Escola Pàlcam. No tenim un altre objectiu.

Com a mares i pares, volem el millor per als nostres fills i filles i per al adequat desenvolupament de la seva personalitat, per tal que aprenguin a superar dificultats, a conviure amb tots i a respectar les diferències i impulsar un model integrador, que no es limiti a preparar intel·lectualment, sinó que prepari per a la vida i per, des de la solidaritat, millorar les relacions socials.

FINALITATS DE L´AMPA

– Informar i assessorar els pares i mares de les activitats pròpies de l’AMPA de forma individual i col · lectiva en tot allò que concerneixi a l’educació dels seus fills / es i promoure que exerceixin els drets i deures que tenen en aquesta tasca.

– Promoure la qualitat educativa.

– Col·laborar, pel  bon funcionament del Centre.

– Fomentar la convivència entre la comunitat educativa.

– Realitzar activitats de caràcter educatiu que reforcen els valors i objectius del Projecte Educatiu del Centre.

JUNTA DIRECTIVA

Mònica Farreras