Convocatòria Assemblea 2020-2021

Benvolgudes famílies,

Us convoquem a l’Assemblea General Ordinària de l’Associació de Mares i Pares d’Alumnes de l’Escola Pàlcam, que se celebrarà el proper dimarts dia 27 d’octubre, a les 19:00 hores, en primera convocatòria, i a les 19:30 hores en segona, amb el següent:

ORDRE DEL DIA

• Informació de la nova Junta de l’AMPA.
  • Memòria d’activitats del curs anterior.
  • Liquidació pressupostària del curs anterior.
  • Presentació d’activitats i pressupost per al present curs i aprovació si s’escau. Reducció de la quota.
  • Preguntes i suggeriments.
  • A conseqüència de la Covid, aquest any és impossible fer l’Assemblea en el recinte de l’escola com s’ha fet cada any. Per aquest motiu us hem enviat l’enllaç per email perquè pugueu connectar-vos-hi i participar-hi.

En cas que vulgueu tractar algun tema especial, podeu adreçar les vostres preguntes a la Junta fins una setmana abans de la data de l’Assemblea. Per tal de poder canalitzar la informació i donar resposta a les qüestions que es plantegin, podeu adreçar els vostres comentaris a través del correu electrònic: info@ampaescolapalcam.com

Així mateix, us volem fer saber que existeixen 4 vacants dins la Junta. Si algú està interessat a formar part de l’equip, pot enviar la petició al correu electrònic de l’AMPA i el dia de l’Assemblea es votarà.

Ben cordialment,

Gemma Manzano