info@ampaescolapalcam.com

Convocatòria Assemblea 2021-2022

Benvolgudes famílies,

Us convoquem a l’Assemblea General Ordinària de l’Associació de Mares i Pares d’Alumnes de l’Escola Pàlcam, que se celebrarà el proper dimarts dia 30 de novembre, a les 19:00 hores, en primera convocatòria, i a les 19:30 hores en segona, amb el següent:

ORDRE DEL DIA

• Informació de la nova Junta de l’AMPA.
  • Memòria d’activitats del curs anterior.
  • Liquidació pressupostària del curs anterior.
  • Presentació d’activitats i pressupost per al present curs i aprovació si s’escau. Canvi de la quota.
  • Preguntes i suggeriments.
  • Com a conseqüència de la Covid, de la mateixa manera que es va fer l’any anterior, enguany és impossible fer l’Assemblea en el recinte de l’escola com s’havia fet fa anys, i és per això que us enviem el link següent, perquè tots us pugueu connectar i participar:

En cas que vulgueu tractar algun tema especial, podeu adreçar les vostres preguntes a la Junta fins una setmana abans de la data de l’Assemblea. Per tal de poder canalitzar la informació i donar resposta a les qüestions que es plantegin, podeu adreçar els vostres comentaris a través del correu electrònic: info@ampaescolapalcam.com

Així mateix, us volem fer saber que existeixen 2 vacants dins la Junta. Si algú està interessat a formar part de l’equip, pot enviar la petició al correu electrònic de l’AMPA i el dia de l’Assemblea es votarà.

Ben cordialment,

Gemma Manzano