Escola Pàlcam amb la Marató TV3 2018

Benvolgudes famílies,

Comencem a treballar per la Marató de TV3, aquest any contra el càncer. Per tal motiu, ens plau comunicar-vos que el Mercat Solidari es celebrarà el proper 16 de desembre a l’Escola Pàlcam (de 10 a 14h al Pati Verd).

Durant els dies 12, 13 i 14 de desembre es recollirà tot el material/objectes en bon estat que les famílies donin solidàriament (llibres, videojocs, música, pel·lícules, material esportiu, joguines, jocs de taula, petit material electrònic…). El Punt de recollida és la Biblioteca (Porta núm. 6) de 17 a 20h.

Addicionalment, durant aquests 3 dies de recollida de material, també es podran portar cotxets i cadiretes pels infants, que es donaran a Cáritas.

Els diners recaptats es donaran a la Marató de TV3.

Vine a passar el matí al Mercat! Hi haurà tallers infantils, jocs populars, xocolatada, espectacle de màgia i activitats solidàries per tota la família!

Gràcies a tothom per la vostra col·laboració.

Us hi esperem!!