info@ampaescolapalcam.com

Pàlcam amb la Marató 2023

Benvolgudes famílies,

Ens plau comunicar-vos que aquest any el Mercat Solidari se celebrarà el proper 17 de Desembre a l’Escola Pàlcam (de 10 a 14 h. al pati). L’objectiu del Mercat és recaptar el màxim de diners de forma solidària per aportar-los a la Marató de TV3, que se celebra el mateix dia i que es dedica a la salut sexual i reproductiva.

Durant els dies 13, 14 i 15 de desembre es recollirà tot el material/objectes que les famílies donen solidàriament. Us demanem que estiguin en bon estat perquè es puguin vendre. Es poden portar Llibres, Videojocs, Material Esportiu, Joguines, Jocs de Taula, Petit Material Electrònic…. El Punt de recollida serà la Biblioteca (Porta Núm. 6) de 17 a 19 h.

Addicionalment, durant aquests 3 dies de recollida de material, també es podran portar cotxets i cadiretes pels infants, que es donaran directament a Càritas.

Vine a passar el matí al Mercat! Hi haurà xocolatada, espectacle de màgia, inflables, tallers de tatoos, pintacares, joc interactiu, photocall StarWars i altres activitats solidàries per a tota la família!

Gràcies a tots per la vostra col·laboració.

Us hi esperem!!